25 Aralık 2008

Kısır Döngü #1 / Bar Tuvaleti


2. ya da 3. biranın ardından gelen ihtiyacı gidermek üzere yola çıkılır,
Hiç anlamam, bu kadar çok sıvı tüketilen yerlerde neden bu kadar az tuvalet olur?
Arka planda içerdeyken kafa şişiren müzik sesi uzaktan hoş gelir, kafa biraz bulutlu,
İhtiyacın giderilmesi ile kana karışan mutluluk hormonu endorfin,
Açılan bölüm hiç içmemişçesine yeniden doldurulur,
Muhabbet, geyik, hoşsohbet, kafa güzel, dünya güzel,
Duruma göre değişen tek şey, o gece nerede ve nasıl son bulur?
2 ve 3'ün katları kadeh sayısı hikaye de dünya da döner durur...

4 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

Kesinlikle yerden kazanmak için herhalde. En azından küçük barlarda bu böyle..

inşaat halindeyken çalışmaya başladığım bir bar vardı, ordan biliyorum.. :]

Dobrowski dedi ki...

tam bi klişe hakkaten.
seninlede piiz yapamadık hala =)

Robaggio dedi ki...

@Turgay,
büyüklerinde de böyle ama tespit doğru sanki, bir masa fazla atalım, tutsunlar bilader, çocuk değiller ya diyor olmalılar :) olan bizim mesaneye oluyor..

@Gökmen,
Sana gönderme yaptım zaten :)

dchetin dedi ki...

böyle böyle çileden çıkardılar beni, artık çoğu zaman bayanlar tuvaletine dalıyorum.

bu arada ek bilgi Rotterdam'da sokağın ortasında pisuvarlar var. İlginç bi' olay, bizde olsa ne olur bilemiyorum.

Related Posts with Thumbnails