16 Şubat 2009

Kocaelispor-Kayserispor

Bu maçla ilgili yazılabilecek herhangi birşey yok. Tipik Türkiye gerçeği. Bu sefer başrolümüzde Kayserispor var. Arkası kimler tarafından nasıl korunuyorsa bir maçlarını daha göz göre göre hakem desteği ile hak etmeden kazandılar. Sahaya futbol adına koydukları hiçbirşey yok. Goller dışında kornerden gelen topa bir kafa vuruşları auta gitti o kadar. Tartışmalı bir penaltı ve bir korner daha, bizim kaçırdığımız gollerin cezasını kesti.
Maçın hakemi Özgüç Türkalp adamı da yan hakemlerle birlikte alışageldiğimiz rezilliklerden birine daha imza attı. Onun yüzünden tribünler iyice zıvanadan çıktı, maraton tribünü darmadağın oldu.
İnsanı futboldan soğutuyorlar. Gel bu lig hakkında konuş şimdi. Kim şampiyon olacakmış kim küme düşecekmiş...falan filan. Lüzumsuz ligin lüzumsuz hakemleri. Ligi yönetenler adam olsa böyle olmaz tabii ama.
Neyse...Dediğim gibi yazmaya bile değmez.
Maçın özeti olabilecek olay basın toplantısında yaşandı. İzmitli gazeteci Erdoğan Çalın, Tolunay efendiye "Galatasaray maçından sonra hakemler hakkında yorum yaptın, peki bu maçın hakeminden memnun musun?" diye soruyor. Tolunay da ''Ben bugüne kadar hakem kararları hakkında hiç konuşmadım, konuşmayacağım da. Beni tahrik etmeyeceksiniz, doğru sorular soracaksınız'' diyerek toplantıyı terk ediyor.
Herhangi bir yorum yapamazsın zaten. Hiç kimse salak değil.
Yolu açık olsun ama bu futbolla -hakem desteklerini saymazsak- Kayseri'den hiçbirşey olmaz. Umarım farkındadırlar. Ya da banane...

En güzelini Can Yücel söylemiş "Bir Çin Şiiri".

Davacı zengin, davalı yoksulsa
Zenginden yana işler yasa

Davacı yoksul, davalı zenginse
Davalıda kalır yine nizalı arsa

Davacı da davalı da zenginse davada
Özür diler çekilir aradan kadı

Davacı da davalı da yoksulsa, bak,
Sade o zaman işte yerini bulur hak.

5 yorum:

arnawut dedi ki...

Çok beğendim yazılarını. İst Üni Ulaştırma Lojistikte okuyorum. Bi dolu Hodrimeydan tayfası arkadaşım var. Onların sayesinde Kocaeli ilgimi çekiyor :D Takip ediyorum takımı ve blogu. Haftaya sSami Yen'de görüşürüz:))

Robaggio dedi ki...

dostum teşekkürler..
o tayfa hırpalandı biraz bu hafta..
keşke eskisi gibi olsaydık da bir 5-4 lük maç daha olur mu muhabbeti yapsaydık...2 sene sonra artık inşallah..

Dobrowski dedi ki...

kerem sen anlatırsın ne oldu bitti diyodum ama bu kadar mı katletti hakem maçı?
ben yoktum buralarda gidemedim maça.

Robaggio dedi ki...

hiç sorma Gökmen..nereden başlasam ne anlatsam bilemedim..sinirim geçtikten sonra yazayım diye de bekledim ama hala geçmiş değil..
yaptığı en büyük hainlik maçın kontrolünü bir türlü sağlatmaması oldu..neredeyse kopya pozisyonlarda kayseri top kapmış oluyor biz bırak faulu bir de sarı kart görmüş oluyoruz...
orta sahada en çok kavga eden adamlar n'sumbu ve levent kartop sarı kart görünce direnç düştü biraz..sonra da kırmızı görmesin diye leventi aldı hoca oyundan...bu sadece biri, penaltı var, kornerler autlar, bizim verilmeyen penaltımız, yan hakem zaten facia, en az 3 pozisyon heba oldu gitti...diyeceksin ki belki de ofsayttır ama tartışmasız pozisyonlar bile var..taner hareketsiz bekliyor 3 metre arkadan agbetu fırlıyor avel yan hakem çekiyor hemen bayrağı, deli olmamak işten değil...tüm bunlara rağmen kayserinin pozisyonu olmaması işin tuhaf tarafı ve pozisyona girmeden maçı almış olmaları da acı tarafı..
iyi ki gelmemişsin yani bu maç çok pis kokuyordu..küfür etmekten sesimiz kısıldı ve kesin ceza alacağız..en azından yüklü bir para cezası..

Dobrowski dedi ki...

off of bi düzgün top oynuyoruz onu da hakem mi katlediyor gelde küfür etme..

Related Posts with Thumbnails