04 Şubat 2009

Locke Dedik, Desmond Geldi

Vakti zamanında John Locke'un hocamız olacağına dair bir asparagas yayınlamıştık. Locke gelmedi ama yazının sonunda değindiğimiz üzere Desmond geldi. Lütfen yani bunca aydır boşuna yazmıyoruz :)
Yeni transferimiz İskoç Maurice Ross. 8 yıl Rangers forması giymiş, İskoç Milli Takımı'nda da oynamış bir sağ bek. Daha ayrıntılı yazı akşama muhtemelen 22:00 den sonra.
Bu sıfat bile Körfezime yakışır bir oyuncu olduğunu gösteriyor. Karizmatik ada erkeği, nam-ı diğer Desmond Hume.

4 yorum:

Dobrowski dedi ki...

bu takıma bi sponsor bile bulamayan adamlar bu transferleri nasıl yapıyor ona şaşırıyorum.

Robaggio dedi ki...

zaten normalde bütün transferlerin bu kalitede olması gerekir (ön görüş olarak kalite tabi), o yüzden kırk yılda bir doğru seçim yaptıklarında seviniyorum ben de..
yapamadıklarını yazmaya bizim bloglar yetmez sanırım.

Adsız dedi ki...

Ergun Teber bu ligin en problemli isimlerinden biridir. Halbuki alt milli takimlarda Turkiyenin sol bek sorununu cozecek adam olarak lanse ediliyordu. Ama var bir problem iste...zaten adamin son 3 yilda degistirdigi takim sayisi herseyi orataya koymuyor mu? faydali olur insallah diyorum... Bu arada Cesar aslinda Denizli'de ortanin solunda ve ofansif pozisyondaydi..fena da degildi.. Sizde bu sezon defansin soluna gecince koridor oldu..

Mo Ross ise uzunca bir sure G.Rangers'ta oynamis soylediginize gore ama hic dikkatimi cekmemesi de tuhaf, genelde yilda 1-2 kere istemesekte izleriz cunku Rangers'i, denk gelmedi demek ki o donemde bu oyuncu.

ozetle tekrar hayirli olsun diyorum..

Robaggio dedi ki...

Dostum teşekkürler..
Bizim bu sezon yaptığımız transferlere bakarsan sorunsuz adam almak gibi bir düşüncemiz yok zaten.. İllaki bir şekilde problemli oluyorlar, Mo ve Ergün de onlardan ikisi oldular, Fatih Akyeli hiç saymıyorum..
Ross benim de hiç dikkatimi çekmemişti, çok popüler bir isim değil zaten, görev adamı gibi görünüyor..

Related Posts with Thumbnails