03 Şubat 2009

Para, Şike, İşte XSpor İşte



"İsmail Uyanık 1993 yılı, aylardan şubat falan Karabük-Samsun maçı, maç 2-2 sona erdi. O zaman Ertuğrul da Samsunspor'da oynuyor. Yan hakemi yolladı. Sen yanlış konuşuyorsun dedim, ben yapmadım dedi, sonradan itiraf etti. Bir diğeri de bir Avrupa maçı, onu da şikayet ettim ama ismini vermeyeceğim, hukuki sorun çıkar çünkü."

Ahmet Çakar, Ersin Düzen'in hiç şike teklifi aldınız mı sorusunu yanıtlıyor. İsmail Uyanık ile ilgili neden bir hukuki sorun çıkmıyor? Onu anlayabilmiş değilim. Başlık da Samsunspor'a gönderme değildir, bilmediğimiz neler var Allah bilir.

2 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

Türkiye'de şike vs. hukuk sorunu değil, bir şekilde örtbas ediliyor çünkü. bkz. Gökdeniz Karadeniz..

Ahmet Çakar ne yapsın?

Adsız dedi ki...

Bir hakem yıllar sonra çıkıp da "Maçı Trabzon kazanacak dediler, o faulleri o yüzden vermedim" diyor bu ülkede daha ne olsun.

Related Posts with Thumbnails